onsdag 13 juni 2012

Råkade nästan förstöra allt!

Jag kunde inte hålla mig! Jag råkade säga till min sambo att jag hade en hemlis.

Jag hoppas och tror att hon slutat tänka på det nu. Puh.

Förr eller senare skaffar jag nog Blogger till mobilen, då blir det roligare att smygblogga.

Om du läser det här - säg det inte till nån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar