Jag vet nu att bloggen är hittad av åtminstone en person, men hon hittade den först efter att jag talat om för henne att den finns.
Samma person uppmärksammade mig på det konstiga i metodologin för detta experiment. Och visst, jag visar inget. Hade jag verkligen låtit bli att tala om för någon att bloggen fanns så kanske jag kunde visat något. Typ att det inte är så många som ser det du skriver på internet, trots allt. Det är bara när man kämpar för att spamma andra med sina statusuppdateringar som någon överhuvudtaget uppmärksammar att man skrivit något.
På så vis är det rätt skönt att inte försöka göra något av den här bloggen. Jag slipper bete mig som ett troll.
Om några dagar ska jag prova att blogga från en mobil. Det kanske är helt annorlunda.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar